Wyścig z czasem po zachód słońca :D

Środa, 28 marca 2012 · dodano: 29.03.2012 | Komentarze 2

Przed wypadem rozmawiałem sobie z Grzegorzem aka DaDasik o farmach wiatrowych , obydwoje mieliśmy zaliczyć je przed zachodem słońca.
Czas uciekał więc czym prędzej uderzyłem w kierunku Lubszy.
Godzina 18:05 zachód jakoś o 19tej do pokonania coś ponad 26km.... czy zdążę ?.
Czas uciekał ja starałem się cisnąć ale nie przekraczać tętna max by nie dostać zadyszki ( pulsometru nie mam ).
Słońce chowało się już za korony drzew , do pokonania jeszcze połowa trasy.
Dojeżdżając do podnóża wzniesienia wiedziałem że nie dam rady zajechać pod wiatraki w Kamiennicy Śląskiej brakowało mi 2 km a nie wiedziałem czy zdążę przed zachodem.
Wybrałem jednak pole na wzniesieniu z którego za słonecznego dnia rozpościera sie przepiękny widok na okoliczne lasy i wioski, niestety ciemno już było więc zdjęcia kiepskie.
Za to Słońce super , ekstra zachodzik :D:D:D:D zadowolony na maxa.
Podsumowanie :
---Wiatr dość mocny skutecznie mnie hamował w tamtą stronę ale pomimo tego średnia w 1 str 29km/h - zadowolony.
---Narzucone tępo bez zjedzenia obiadu o butelce wody powodowało odczuwalny głód i brak sił z każdym pokonanym km.
---Samej trasy w tamtym kierunku nie lubię, monotonna , 2 kilometrowe proste które się ciągną ciągną , ale jakoś wczoraj w miarę zleciała.
Mam taki patent, oszukuję świadomość długiej prostej lub wzniesienia , pochylając głowę tak bym widział asfalt na 3-5m przed sobą, co ułatwia mi pokonywanie trasy :D:D:D:D:D