Gliwicka Masa Krytyczna + Do pracy

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 4

Piątkowa 3 zmiana w pracy przyczyniła się że znalazłem czas by zaliczyć Gliwicką masę Krytyczną :D.
Pierw ustawiłem się z Jackiem ale okazało się że coś mu wyskoczyło i odezwał się do mnie Mario z miejscem spotkania.
Jadąc na Gliwice podczepił się Magik z kumplem i tak w 5 os śmigaliśmy na miejsce spotkania w Gliwicach.
Trasa mijała w śmiesznej atmosferze jak to na wariatów przystało, na miejscu czekało na nas kilkudziesięciu rowerzystów , ze znajomych dołączyli Piotrek aka Raptor i jego kumpel Andrzej.
Raptor zawitał na swoim luksusowym szosowym Cannondale-u :D:D:D O cenie maszyny nie będę pisał :) ale waga sprawia że rower w palcu leci w górę :P:P MOCCCCCC.
Wymieniając się doświadczeniami przejechaliśmy kilkanaście km , pogoda dopisała a miało padać i grzmieć.
Wracając do Bytomia Magik odbił do siebie a my z Mario śmigaliśmy dalej do centrum. Na Wrocławskiej zaczęło już kropić , obawiałem się najgorszego gdyż czekało mnie jeszcze z 10 km do pracy.
Pożegnałem się z Mario i śmigałem do roboty uciekałem przed deszczem , dopiero przed zakładem rozpadało się na dobre ale zdążyłem :D:D:D.
Rano wracając do domu towarzyszyło mi słoneczko i zamglone pola wyglądały przepięknie w blasku słońca :D:D:D.

Do dystansu na mapie trzeba doliczyć przejazd masy której trasy nie znam :P.

Na szybko zmontowany Filmik w movie maker z przejazdu , sory za jakość nie miałem kamerki HD

Raptor i jego petarda

Tutaj kilka fotek z pól i łąk, zawsze chciałem uchwycić ten widok :D:D