Po bilet i do znajomych

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 06.05.2012 | Komentarze 4

Po kaszubskiej pętli , przyszedł czas na delikatne kręcenie po mieście.
Niestety nie zaliczyłem ani plaży ani rowerowej estakady którą miałem zbadać po przyjeździe do Gdyni, kupiłem bilet powrotny i odwiedziłem kilku znajomych.
Jadąc na miasto zatrzymałem się na stacji by dopompować koła.
po przejechaniu kilkudziesięciu metrów usłyszałem wybuch ; wystrzał i flaka w tylnym kole, jak się potem okazało rozerwało dętkę na strzępy.
Miałem zapasową ale z niej uchodziło powoli powietrze także dojechałem do sklepu rowerowego w centrum i kupiłem 2 nowe grubościenne dętki :D

Szkoła do której kiedyś uczęśzczałem

Część Gdyni widoczna z Grabówka

Po lewej Estakada Kwiatkowskiego i Obłuże

Sea Towers

Stocznia z lewej , centrum po prawej i widok na zatokę

Kategoria Rodzinne strony

| 11:35 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj No Po mieście można na trzaskać ostro km jest gdzie śmigać , ścieżek rowerowych jest też sporo.
Dupa mi nie urosła , tam raczej nie przytyje ale narazie martwie się oponą hahahahahaha wokół pasa :P:P:P
uluru
| 10:31 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Tam to dopiero można wykręcić km po mieście :))
DaDasik
| 09:37 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Fajna jazda :)
Czy mi się zdaje, czy dupka Ci urosła ;] ... No, chyba, że to lustro tak poszerza ;P
gdynia94
| 08:05 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Niezły maratonik po mieście :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera