Po pracy poranna pętelka

Sobota, 12 maja 2012 · dodano: 12.05.2012 | Komentarze 4

Kończąc nocną zmianę , po pracy postanowiłem że zamiast jechać od razu do domu dotrę do niego okrężną drogą :D.
Wiedząc że zbliżają się deszcze była to ostatnia szansa by troszkę pokręcić.
Celem było dojechanie na lotnisko w Pyrzowicach, słoneczko wyglądało za chmur i pomimo licznych wzniesień jechało się całkiem spoczko.
Po drodze kilka fotek , na miejscu sfilmowałem startujący samolot i trzeba było śmigać do domu by się wyspać i uciec przed zbliżającym się frontem deszczowym który na horyzoncie nie wyglądał strasznie.
A jednak przed domem szare chmury ogarnęły całe niebo i po 10 min od wejścia do domu się rozpadało , kolejny raz udało mi się uciec :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Po prawej EC Łagisza w Będzinie i po lewej Huta Katowice

A1 niedaleko Siemoni

Przy wyjeździe z bramy pożarowej na końcu pasa

Kategoria Do Pracy

| 14:47 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj też mi się podobała, nie lubię od razu jechać z pracy do domu.
DaDasik
| 10:59 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Fajne okolice, no i fajna pętelka :)
| 22:50 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Dla czego co i jak jest pod hasłem " więcej o mnie" w lewym górnym rogu :D:D:D
completny
| 21:05 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj Przepraszam a ty mieszkasz w Trójmieście czy na Górnym Śląsku bo się pogubiłem? :) Raz Stadion i Morze, a teraz kominy..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciepr