h km/h:
Rower:

Rodzinna wycieczka

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 04.06.2012 | Komentarze 1

Po długiej przerwie niestety nie zaszalałem rowerowo, ostatni weekend był poraz kolejny rodzinnie.
Przyjechał Bracki jako ojciec chrzestny na 2 latka synka, chcąc pokazać trochę śląska między innymi postanowiłem zabrać go w Beskid .
Pogoda nie była zaciekawa przepadywało i mało co było przejasnień, a wiatr na górze Żar walił w pysk że hej :D:D:D:D.
Pomimo słabej widoczności i pochmurnego dnia wypad udany , przez myśl przeszedł
mnie pomysł odwiedzenia Kube aka k43l , ale że to wycieczka samochodem i rodzinnie odwiedzę go innym razem rowerowo zaliczając te miejsce 3 raz :D:D:D:D:D:D:D, fajnie było przypomnieć sobię serpentyny gdzie prawie umierałem walcząc z stromizną , którą autem wogóle nie czuć heheh.

Manewry Śląskie na kopcu Wyzwolenia w Piekarach Śląskich

Nawet był marynarz z Helu

Koniec pasa przy bramie ppoż Katowice Pyrzowice

Na górze Żar

Za jeziorem Żywieckim Żywiec :D:D:D:D

Jeziorko Międzybrodzkie

Przed zdmuchnięciem w przepaść :P

Zbiornik wodny elektrowni po prawej