Wyprawa do Jurassic Parku

Poniedziałek, 9 lipca 2012 · dodano: 10.07.2012 | Komentarze 2

Tyle razy próbowałem z Tatą tam pojechać ale moje przyjazdy do Gdyni były zbyt krótkie by znaleźć czas na przejażdżkę do Jurassic Parku :P:P:P:P.
W końcu się udało , co tu dużo pisać nasz Jurassic Park przez nas nazwany ze względu na wielgachne rośliny dokładnie zwane BARSZCZEM SOSNOWSKIEGO, jest to niebezpieczna roślina !!!!! Powoduje oparzenia II III stopnia bąble itp gojenie się ran do kilku miesięcy , to taka jakby pokrzywa w działaniu, wysokość dochodzi do 4 metrów.
Roślina sprowadzona z Rosji w latach 70' chyba , miała służy do karmienia bydła ale jak się szybko okazało zabójcza. Poniżej zamieszczę foty z neta jak wyglądają skutki zetknięcia się z tym syfem, nawet oddychanie w pobliżu tych roślin jest niebezpieczne, czuć kłucie i drapanie w nosie.

Po drodze rury rurociągu gazowego i fajny efekt próby gadania itp na jej końcach :D:D:D:D:D

Tata wśród liści

Uschnięte zeszłoroczne łodygi

Suche ... dlatego dotykamy

Podjazd Taty pod stromiznę

ZDJĘCIA POBRANE Z STRON INTERNETOWYCH PRZEDSTAWIAJĄ SKUTKI ZETKNIĘCIA SIĘ Z TĄ ROŚLINĄ " BARSZCZ SOSNOWSKIEGO" ,RANY GOJĄ SIĘ KILKA MIESIĘCY, A ZABLIŹNIONE SĄ CZUŁE NA ŚWIATŁO UV W SŁOŃCU PRZEZ KILKA LAT !!!!!!!!