Szybka wieczorna pętla

Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 3

Weekend niestety miałem nie rowerowy , w sobotę na 14tą do roboty , po pracy na imprezę Tą plenerową a po niej miałem odrazu śmigać na jurę tak postanowiłem ale....... zdrowy rozsądek wygrał, odbije sobie w tygodniu jak pogoda dopisze.
Upały szaleją więc wyjście za dnia to samobójstwo , poczekałem do zachodu i wyskoczyłem niedaleko by odreagować po całym dniu.
Miało być spokojnie ale włączyło mi się zapierniczanie, na wysokości kozłowej góry zatrzymuje mnie patrol i grozi mandatem bo obok po drugiej str jezdni ścieżka rowerowa, udało się wynegocjować pouczenie na szczęście, zresztą jak mam jechać po takiej ścieżce jak droga polna jest równiejsza :P:P:P.
kilka km przed domem zaliczam fontannę w Radzionkowie i tak udaje mi się zaspokoić głód rowerowy :):):)

Zachód słońca nad Segietem

| 11:17 niedziela, 26 sierpnia 2012 | linkuj Nie zawsze mam okazję focić takie widoczki a co do śmigania szosą w upały to jeszcze nie rozwijam takich prędkości by się schładzać na bieżąco :P:P:P:P:P
flash
| 09:04 czwartek, 23 sierpnia 2012 | linkuj Polecam jazdę o każdej porze, zwłaszcza na szosie - pęd powietrza skutecznie ochładza i jeździ się znośnie :)
| 17:29 wtorek, 21 sierpnia 2012 | linkuj Ja też w te upały wybieram jazdę przedwieczorną :-)
Zachód kozacki

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa awego