Do pracy i dokręcenie km

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 5

I poraz kolejny jeszcze cieplejszy słoneczny dzień , więc wybieram się do roboty na rowerze.
Do pracy wszystko spoko ale...... po pracy z resztą nawet i w trakcie chwyta mnie uciążliwy ból głowy, ale nie powstrzymuje mnie przed zaplanowanym dokręceniem kilku km przed snem :D.
Pojechałem pierw pod EC Katowice zobaczyć z bliska Betonowego 200 metrowego kolosa którego nie udało się sfotografować za dużo drzew , może za dnia kiedyś znajdę inną lokalizację na zrobienie zdjęcia.
Kolejny obiekt na mojej trasie to EC Łagisza w Będzinie i tam śmigam , znaczy się wlekę bo ból głowy od potylicy aż po oczy był na tyle dokuczliwy i pulsujący że każda nierówność i każde depnięcie na pedał pod większe wzniesienie chciało mi rozerwać banię na strzępy.
Na miejscu kręcę się trochę wokół EC robię 2 fotki szał heheh , podziwiam kolejne betonowe monstra od chłodni 133m po kominy 200m , oraz delektuje się chyba jedną z ostatnich ciepłych nocy.
Droga do Bytomia mija w miarę szybko jak na ten stan a przejazd przez bytom jednak polecam po 23 :):):):) pomarańczowe światła pomogły mi się nie wkurrr.... ciągłym zatrzymywaniem się na czerwonym :P:P:P pomimo zerowego ruchu pojazdów.
Także więcej się chyba nie porwę na jazdę z bólem głowy , śmiało mógł mnie wyprzedzić chłop na wigry z workiem kartofli huaeauaeuheaheauhau :P:P:P:P

Zameczek w Będzinie, w końcu ustrzeliłem go nocą