h km/h:
Rower:

007 SKYFALL

Piątek, 26 października 2012 · dodano: 26.10.2012 | Komentarze 5

Dziś nie rowerowo , zamiast na Masę bytomską ( którą mijałem w drodze powrotnej ), to pojechałem na premierowy seans Skyfalla.
Film Dobry , spodziewałem się więcej akcji i spektakularnego zakończenia , ale nie jestem wybredny i doceniam 140min filmu.
Fanom gorąco polecam.

Na fotkach wyjątkowo dziś wcielam się we wschodnio-europejskiego Jamesa Bonda który nie bawi się w klamki i wali z grubej rury :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Bond zamienił Astona Martina na Kolarzówkę :):):):)

gdynia94
| 19:22 niedziela, 28 października 2012 | linkuj haha super przeróbkia :D
k4r3l
| 09:15 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Hehe, fajna grafika :) A co do To nie jest kraj dla starych ludzi to film świetny! A Bonda prędzej czy później zobaczę. Czekam bardziej na kolejną Szklaną pułapkę :)
completny
| 13:10 sobota, 27 października 2012 | linkuj W takim razie obejrzę w pierwszej wolnej chwili :)
| 05:46 sobota, 27 października 2012 | linkuj Noo Javier Bardem robi wrażenie , spodobał mi się w filmie " To nie jest kraj dla starych ludzi" w którym jako zła postać nie ginie a w bondzie dostał za swoje hehe :P , polecam wcześniej wymieniony film.
completny
| 18:23 piątek, 26 października 2012 | linkuj Ja byłem na nocnej premierze, ale że poszedłem tam po grubo zakrapianej imprezie to przespałem drugie pół filmu. Muszę zatem iść jeszcze raz :P Ale i tak odczuwam pewien niedosyt po tej części Bonda. Świetnie zagrał Bardem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa koisp