Temperatura:-3.0
Podjazdy: 30 m

Umyć rower

Niedziela, 3 lutego 2013 · dodano: 03.02.2013 | Komentarze 3

Po obiadku wzięło mnie na spanie i tak spałem do 19 i zobaczyłem czyste fioletowo granatowe niebo:D:D.
W prawdzie śledziłem przemieszczające się chmury na stronce sat24.com i widziałem że nad wielkopolskim piękna pogoda co z reszta widać w wpisie Grigora.
Lekko sypnięte śniegiem fajna temp więc pojechałem umyć rower z błota które wożę jeszcze z poprzedniego roku :P:P.
Umyłem ładnie rowerek za 2zł, liczyłem się z tym że mokre podzespoły przymarzną ale nie wiedziałem że tak szybko po gorącej wodzie.
Powrót z myjni mam pod dość stromą górę i tu niespodzianka , na dość ciężkim przełożeniu przymarzły mi przerzutki z tyłu więc dźwignia pod kciukiem latała jak przy zerwanej lince :P, mogłem zrzucić przy korbie ale zapomniałem całkiem , z resztą celowo jechałem wolno by nie uwalić ponownie roweru więc jakoś się wczołgałem na szczyt.
No i tyle hehe

| 14:51 poniedziałek, 4 lutego 2013 | linkuj Jacek ja nie zaglądam i mam problem z głowy a nic się nie dzieje od 4 lat :P
Grigor - u mnie złote to 2 minuty , 1 min na jedną stronę :P
Dynio
| 23:03 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj A ja nie myję wcale, raz to zrobiłem...3/4 roweru do rozbiórki i ponownego smarowania. Ja zobaczyłem co narobiła woda tam gdzie się dostała to mało nie zemdlałem :/
| 21:44 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj Ja na myjce za 3 złote myję, ale teraz zimą to samochodem podjeżdżam :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oscsi