Rower:Arkus

Do pracy i powrót w pięknej pogodzie

Piątek, 26 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 2

Zaczynając wpis zauważyłem delikatne zmiany w BS, doszedł wybór sprzętu jaki używamy i Aktywność czyli rodzaj sportu jaki wykonujemy i to mi się podoba:D:D.
Kolejny piękny dzień , po ciepłej idealnej na ognicho nocy wracam do domu z roboty, tym razem zabrałem aparat:D:D
Na totalnym lajcie bez żadnej spinki , typowo wycieczkowo , a kultura jazdy odbija się na samopoczuciu i spokojnym tętnie :D:D
Na dzień dobry na jednej z ulic prawie rozjeżdżam dwa naparzające się Bażanty hehe aż pióra się sypały, zatrzymałem się i pofociłem jednego z nich.
Po ulicy chodzą jak po łące nie bacząc na samochody :P.
Potem śmigam przez Dobieszowice i odbijam na Wymysłów by przejechać koło Jeziora Świerklaniec , kilka fotek i kolejne moje miejsce to Dworzec w Tarnowskich Górach.
Chciałem zobaczyć postęp prac przy budowie dworca autobusowego i obczaić pociąg na Majówkę by specjalnie nie wsiadać w Katowicach jak mogę to zrobić prawie przy domu :D:D.
Także kolejny super dzień , a dziś ma padać wieczorem więc robię małą pauzę :D.

Piekary Śląskie z Dobieszowic, za mną A1

Piekary w porannej mgle

Dziadzia na zaporze w Wymysłowie

J. Świerklaniec

Dworzec Autobusowy w T.Górach za 41mln z tego co pamiętam, ciekawe jak będzie w środku