Majówka Gdynia 2 z 2 :P

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 6

Ostatni dzień mojego pobytu podsumowałem wypadem na Wieżycę na wieże widokową i do babci w odwiedziny:):):).
Trochę przedobrzyłem z ubraniem ponieważ w drodze powrotnej zacząłem się gotować heheheh.
Pogoda była cudna , widoczność średnia ale i tak super, na wieży zastałem krótkofalowców szukających odległych sygnałów , tym samym bijąc rekordy.
Spotkałem i poznałem bikera Adama który na wieżę przyjechał z Lęborka , wymiana danych do BS kilka wspólnych fotek , i obrałem kierunek gospodarstwa dziadków.
Szkoda że tak rzadko tam bywam , bo wyszalał bym się na szosie i na tych ładnych asfaltach :D:D:D.
Droga powrotna w wietrze ale znośnie , nogi miałem lekko skatowane i skacowane po dniu poprzednim :P:P:P:P.
Także majówka udana , Piękna słoneczna pogoda , piwka wchodziły jak woda spotkania z rodziną i znajomymi i wiele innych atrakcji , i już odliczam czas do urlopiku :D:D:D:D

U podnóża Wieżycy

Jezioro Ostrzyckie

I tutaj też

Po latach wkońcu pierwszy raz udało mi się znaleźć i dojrzeć na 12x zoom gospodarstwo dziadków z wieży , środkowy kadr, odległość 5km w lini prostej

Z Adamem

Tu już u dziadków

Królik wielki jak pies ueaheuahuehaheah

flash
| 11:04 piątek, 10 maja 2013 | linkuj tyle sprzętu wnieśli na górę, wow :)
| 20:53 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Dokładnie , świecące kurczaki w ciemnym z TESCO , było coś takiego heheheheh , Ja to chętnie chciał bym jeść owoce takie egzotyczne i ryby to wszystko, bez grilla mógł bym przeżyć heheheeheeh
k4r3l
| 20:26 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj ale kiedyś to były inne czasy, jadłeś to co sobie wyhodowałeś, a że akurat padło na króliki - trudno ;) tak mi się przypomniało ;) teraz to dopiero strach jakiegokolwiek mięcha się tykać ;)
| 20:12 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj No standardowo aparat to Kodak Z612, ale mnie nosi na aparat brackiego jaki testowałem czyli Canon PowerShot SX50 HS a zoom okrutny bo 50x heheh Niestety wtedy kiedy jest okazja uwalenia turbo foty z super widoczkiem to nie mam go.
Kuba - móżdżki ... blech ohyda , a koreczki pewnie z oczu :P:P:P , ja jakoś preferuje wiesz , kura indyk świnka i krowa , a kaczka gęsi ptaki króliki zające itp to nie , może dlatego że najmniej się tego jada heh.
gdynia94
| 19:34 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Super fotki! Szkoda, że jak byliśmy ostatnio na wieży, to nie mieliśmy ze sobą aparatu z zoomem. Jaki miałeś aparat ze sobą na Wieżycy? Jakiś kompakt?
k4r3l
| 15:21 czwartek, 9 maja 2013 | linkuj Kurde, też kiedyś mieliśmy króliki - fajna z nich była potrawka, a móżdżki były przepyszne, hehehe. No i integracje zaliczyłeś ;) Faktycznie udane majowanie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser