Rower:Arkus

Spotkanie z Kamilem i Olafem ,dzień 1

Piątek, 7 czerwca 2013 · dodano: 08.06.2013 | Komentarze 0

Tak jak w Tytule dziś miało dojść do spotkania z Kamilem i Olafem aka gdynia94.
Od samego rana sporo na głowie , odwożę żonę do Gliwic na kongres , potem próbuję załatwić nocleg chłopakom którzy mają dziś zawitać w moje okolice.
Myślałem że pójdzie łatwo i szybko, niestety przeliczyłem się okrutnie.
Rozmawiam z jednym dyrektorem szkoły w sprawie noclegu , niestety odmawia bo na weekend nikogo niema , bo alarmy itp, i tak kilka kolejnych szkół w okolicy, potem zwracam się z prośbą do straży pożarnej w Radzionkowie i Tarnowskich górach, i tez bez rezultatu nawet w parafii rozkładają ręce bo niema gdzie. byłem po prostu w szoku, normalnie wstyd.
Pod wieczór spotykamy się w okolicach Tarnowskich gór,dzień po tygodniowej Hujni wypogodził się , zastanawialiśmy się czy to Śląsk przywitał Ich ładną pogodą czy może przywieźli ją z słonecznej Gdyni :D:D:D:D:D.
Po kolejnym Sporym dystansie na trasie Gdynia-Wenecja KTÓRĄ MOŻNA ŚLEDZIĆ NA FACEBOOK-U tutaj !!!!! musieli się umyć , i tu kolejna porażka , po wcześniejszych telefonach do jednych z pensjonatów w sprawie kąpieli , odmawiają :/:/ , także wpadłem na pomysł by podjechać do Aqua Parku i tam bez problemu mogli się odświeżyć.
Teraz trzeba było znaleźć pole namiotowe, więc bocznymi uliczkami i drogami poprowadziłem Kamila i Olafa na Dolomity i tam znaleźliśmy dogodne ciche i ukryte miejsce do rozbicia namiotu, a pogoda była idealna wręcz :D:D:D sam bym się kimnął w takich warunkach z browarem w dłoni :P.
Niestety nie mogłem dłużej pobyć z Chłopakami bo jechałem do pracy na 22gą, tylko na chwilę podjechałem podrzucają parę przydatnych rzeczy.
Po nocce w pracy z samego rana ( 6:40 ) udałem się gdzie spali bo z stamtąd mieli wyruszyć w drogę na Cieszyn............. C.D.N ... w następnym wpisie .