Rower:Arkus

Spotkanie z Kamilem i Olafem ,dzień 2

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 2

Drugi dzień Pobytu Kamila i Olafa na moich terenach.
Po nocce wróciłem do domu przebrałem się i pojechałem na pole namiotowe gdzie spali.
Dnia poprzedniego poinformowali mnie że będą wyruszać o 7 godz, więc gdy dotarłem na miejsce była 6:40 a t psikus, chłopaki dalej spali.
Postanowiłem że nie będe ich budził , a na niebie czyste piękne niebo i z samego rana gorąc, wyciągnąłem aparat i zacząłem robić foty przyrodzie:D.
Gdy już się obudzili było jakoś po 8mej , wyruszyliśmy po 9-tej gdy już byli spakowani.
Objechaliśmy dolomity , pokazałem ciekawsze miejscówki , potem planowaliśmy konkretne śniadanie , ale tu znów rozczarowanie i zarazem wstyd okolicznych żarłodajni :(:(:( albo pozamykane , albo od 12tej dopiero , albo rezerwacja bo wesele .... no japierdoleeee wieś totalna nawet jebany fast food od 12-tej , kaszana.
Chłopaki na szczęście mieli jeszcze jakieś kanapki , dałem im też moje nie zjedzone z pracy, i tak musieli jakoś wytrzymać do Gliwic.
Rowerowo odprowadziłem ich do ronda w Wieszowej gdzie musieliśmy się pożegnać. Oni Cisneli do Cieszyna a ja do wyra odespać nockę.
Życzę im wszystkiego naj w tą Pojebaną pogodę w drodze do Włoch

dżungla

Rezerwat Segiet

Kierunek kamieniołom Blachówka

Niestety pod ranne słońce ale i tak warto walnąć fotę

DSD sportowa dolina

Miejsce rozstania i ostatnia wspólna fota