Pobyt w Gdyni

Piątek, 28 czerwca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 2

U la la , Dawno i długo się nie odzywałem, w sumie przez urlopik który dobiegł końca (7 lipiec) z dniem dzisiejszym.
W zasadzie to nic rowerowego ciekawego się nic nie działo, W Gdyni to cały czas codziennie chlałem że tak powiem , nietrzeźwy w pizdu ale co się dziwić jak z wszystkimi trzeba było się nawalić.
Ale udało się odbyć 1 wycieczkę do brackiego i spowrotem :P:P:P Butów SPD zapomniałem heh dobrze że platformy miałem na miejscu , trochę dziwnie się jechało jak cały czas jestem przyzwyczajony do jazdy z SPD.
Niestety z pewnych powodów musiałem zostawić TREKA w Gdyni , kolejna cześć urlopu niestety bez roweru odbyłem w góry gdzie brakowało mi szosy ale postanowiłem cały cszas poświęcić rodzinie i wycieczkom :D:D:D
W drodze powrotnej nieświadomie przejechałem cześć trasy tegorocznego TOUR DE POLOGNE/ AMATORÓW na który planowałem się wybrać ale wypłukałem się totalnie z kasy i formy , jak zobaczyłem tamtejsze podjazdy to pała mi opadła heauheuhaa .
ZA ROK NA PEWNO WYSTARTUJĘ :):):).

Przygotowania do Dni morza

| 22:42 piątek, 12 lipca 2013 | linkuj No wypłukany byłem doszczętnie , miałem skurcze bolesne że pozycja embrionalna była na pożądku dziennym
huehauhuehaheauheuahe.
Foty wprost proporcjonalne do stanu w jakim byłem.A co do pętli chętnie , z szosą myślę że nie będziesz miał problemu , bo mogę sprzedać to co składam aktualnie a rama chyba idealnie będzie pasowała do Ciebie :)
k4r3l
| 11:43 poniedziałek, 8 lipca 2013 | linkuj Fotencje jak zawsze mistrzowskie! Wypłukałeś tym alko cały magnez, potas i żelazo z organizmu to się nie ma co dziwić, że formy nie ma ;) A za rok to polecam Pętlę Beskidzką - jeżeli do tego czasu dorobię się jakiegoś szosiwa, to jadę ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylwul