PRACA i TOUR DE POLOGNE

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 31.07.2013 | Komentarze 9

Standardowo do pracy rowerkiem ale przygotowany na TDP.
Po pracy zostawiam plecak na zakładzie by się odciążyć ze zbędnego balastu.
Udaję się na wiadukt w Siemianowicach i tam czekam na peleton.
Minęło chyba kilkadziesiąt minut gdy nadleciał helikopter wyraźnie dając do zrozumienia że pojawią się na horyzoncie:D.
Potem udaję się do Katowic gdzie Impreza kręci sie na full obrotach.
Robię foty to tu to tam , pełno autokarów drużyn , ścigam się na równoległej ulicy z kolarzami.
Niestety Nie miałem czasu pchać się do CZESIA po fotę tradycyjnie w KATO , mijałem Adama Probosza ale nie chciało mi się go zagadywać :P:P:P
Po imprezie zmęczony dniem , zahaczam o robotę biorę plecak i dzida do domu o dziwo żwawo bo już rozgrzany .

Ten wpis jest wpisem ostatnim albo przed ostatnim, hibernuję się na 2-3 miechy z powodu wyjazdu.
Także super imprezą rowerową jaką jest TDP w moim dzisiejszym wpisie, żegnam się z wami do usłyszenia w wkrótce :D:D

FANTY zebrane z dzisiejszego etapu

Ucieczka na ulicach Siemianowic

Czarne chmury ale nie lało :D:D i super żółta fontanna w centrum katowic :D

RAFAŁ

Kategoria 50-100km, Do Pracy

anet
| 13:21 czwartek, 8 sierpnia 2013 | linkuj super zdjęcia:)trochę Katowic mi przypomniało, aż mi się zatęskniło:)
uluru
| 20:36 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Ja widziałm, tylko w TV Kolarzy jak w Nowym Sączu zaiwaniali..ach widok był piękny, ale na żywo pewnie robią większe wrażenie :))
Pozdrawiam,
| 23:01 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj lemuriza1972 widziałem go dziś w powtórce , za rok też będe śmigał równolegle z nimi tak blisko po ul.Granicznej :)
completny
| 16:56 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Super!
| 18:54 środa, 31 lipca 2013 | linkuj kurcze , mam nadzieję że znajdę materiał z tym kolesiem heheh
| 18:53 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Hehehehe dobreeeee, no ja niestety liderem amatorów nie jestem :P:P
lemuriza1972
| 18:47 środa, 31 lipca 2013 | linkuj no jechał taki w żółtej koszulce i nieźle się trzymał.
Ale trochę się z niego naśmiewali:). I na koniec powiedzieli, ze osiągnął swój cel bo pokazała go tv a zapewne o to mu chodziło:)
| 18:37 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Hehehehe dobreeeee, no ja niestety liderem amatorów nie jestem :P:P
lemuriza1972
| 18:30 środa, 31 lipca 2013 | linkuj a już myślałam, ze to Ty się tak ścigałeś z kolarzami i Cię "obsmarowali" panowie redaktorzy:).
Ale tamten był w żółtej koszulce:).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zebyl