Ucieczka przed zmrokiem :D:D dla odmiany

Wtorek, 10 kwietnia 2012 · dodano: 10.04.2012 | Komentarze 9

W związku z przeczuciami że środa już nie będzie tak słoneczna jak poniedziałek i wtorek postanowiłem zrobić okrążenie podobne jak z przed 2 lat , wpis TU.
Postanowiłem nie brać plecaka , będę wracał przed zmrokiem więc już będzie chłodno a mokre plecy nie są fajne.
Tak więc zabrałem 4 kinder czekoladki paski mało ale nic innego nie miałem , aparat no i tyle:P.
17:30 ruszam spokojnie, do Wieszowej dowiedziałem się że "A1" ma być oddana koło czerwca , ciekawe czy zdążą.Trasa mijała w miarę żwawo do 35km trasy wiatr ostro miotał mną po szosie ale średnia była zadowalająca.
Nie zbaczałem z trasy ze względu na szybko robiące się ciemno:), zastanawiał mnie odcinek od Kieleczki do Tworoga gdzie ulica na długości 7-8km była podziurawiona jak ser te 2 lata temu i tam złapałem gumę, jednak co się okazało
wylali na całej długości super nowiutki asfalcik :D:D:D:D:D:D co mnie bardzo ucieszyło hehehehe.
Dalej trasa jakoś leciała, na 10-15km przed domem dopadał mnie kryzys , skromne 4 czekoladki już się skończyły a ja już nic więcej nie miałem ;/;/;/;/.
Dojechałem jakoś do domu, ogólnie pozytywnie udany wypad pomijając zapaszki obornika i sianokiszonki na polach hahahahah.

Fotki robione miedzy 35 a 45km trasy

Tuż za Toszkiem

DaDasik
| 08:16 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Fajne foty.... Kurna... Szkoda, że tyle od siebie mieszkamy i jeszcze nie mamy połączenia fufcią. Pokręcibyśmy coś razem.
gdynia94
| 20:23 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj 5 zdjęcie zdecydowanie najlepsze :)
| 19:31 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Heuhaehuea bardziej ceglany szałas bez dachu :P. W sumie nic się nie zmienił od 2 lat
djk71
| 16:30 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Myślałem o tej, przy której stoisz :-)
| 14:52 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj link po kliknięciu jak zwykle nie działa więc kopiuj i wklej :P:P
| 14:51 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj k4r3l - jak fotki wychodzą poza monitor to paskiem na dole ekranu przesuń w prawo , mi też wystają:P:P
uluru - fotki nieba takie sobie nie ma żylety stara matryca szału nie robi
djk71 - willa jaka willa są chałupy ale naprawdę willa była ze 3-4 km wcześniej -->http://www.caritas.gliwice.pl/index.php?s=main03-02
k4r3l | 09:06 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj a ja tam lubie po zmroku, jest klimat :) świetne Ci wyszły fotki, tylko mi z deka poza monitor wystają, hehe
uluru
| 06:51 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Zdjęcie 1-sze i 5-te naprawdę cudne, klimatyczne :)))
djk71
| 04:36 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Co to za willa?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz